فروشگاه کتاب مکتب الزّهراء سلام الله علیها

سايت فروشگاه کتاب مکتب الزّهراء سلام الله عليها برای ارائه و فروش محصولات و توليدات پژوهشی مؤسسه پژوهشی قرآن و حديث و انتشارات نامه مکتب الزّهراء سلام الله علیها طراحی و راه اندازی شده است. شما می توانيد نيازهای پژوهشی خود در موضوعات قرآنی ، نهج البلاغه و فرهنگ اسلامی را از اين سايت خريداری کنيد يا سفارش دهید تا برای شما تهیّه شود.

کتاب عضین، نقد اندیشه جریانهای تکفیری خشونت گرا در فهم قرآن ، جلد اوّل


کتاب عضین، نقد اندیشه جریانهای تکفیری خشونت گرا در فهم قرآن ، جلد اوّل

کتاب عضین یک دوره دو جلدی نوشته آقای دکتر سید مهدی رحمتی است. این کتاب اندیشه جریانهای تکفیری خشونت گرا درباره قرآن را تحلیل و نقد نموده است. جلد اوّل عضین درباره تاریخ پیدایش  اندیشه های تکفیری است. نام عضین از آیه شریفه «اَلَّذِینَ جَعَلُوا القُرآنَ عِضين آنان که قرآن را بخش بخش کردند، بخشی را پذیرفتند و از بخشی روی گردان شدند (حجر/15)» گرفته شده است.


مبلغ قابل پرداخت 100,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 330

دیدگاه های کاربران (0)

استان البرز، کرج، مهرشهر، بلوار امام خمينی ره، خيابان 309، پلاک 92، ساختمان نيکان، واحد 9

شما می توانید پی دی اف کتابها و مقاله های تهیه شده در مؤسّسه پژوهشی قرآن و حدیث مکتب الزّهرا سلام الله علیها را از این سایت تهیّه کنید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما